Wij geven graag het woord aan Ingrid Boschman, zij is verantwoordelijk voor de trainingen binnen totaalBED. Ingrid vertelt over de samenwerking met Lumen Hotel & Events.

Foto ingrid Ingrid: “Ik ben sinds 2015 werkzaam bij totaalBED en vanuit mijn functie als Directie Assistent / Projectmanager ben ik verantwoordelijk voor de organisatie van trainingen binnen totaalBED. Wij organiseren zo’n 15 tot 20 trainingen per jaar, voor onze filiaalmanagers en verkoopadviseurs.”

Het boekingsproces
Het bedrijf totaalBED komt nu voor het vierde jaar bij Lumen Hotel & Events. Ingrid: “Het prettige aan de samenwerking met Lumen Hotel & Events is dat wij, zo lang als wij al bij Lumen komen, dezelfde contactpersoon hebben en niet steeds met iemand anders te maken hebben. Dit maakt de lijntjes kort en de communicatie prettig. De wensen van totaalBED zijn bekend bij Lumen en dat werkt prettig en effectief. Zijn wij iets vergeten, dan neemt onze contactpersoon bij Lumen zelf contact met ons op; een proactieve aanpak. Bijvoorbeeld schommelende aantallen in de groepsgrootte van de trainingen.”

“Het liefst boek ik via de mail. Ik stuur een mailtje met diverse trainingsdata en geef kort en krachtig aan wat we willen en nodig hebben. Daarna volgt een antwoord van Lumen met welke zalen er beschikbaar zijn en wat er gereserveerd is qua catering. Het meeste contact in het boekingsproces gaat via de mail, al worden de overnachtingen vaak telefonisch geboekt.“

Boekingen tijdens  COVID-19
“In maart dit jaar moesten we dealen met de maatregelen rondom COVID-19. Trainingen, congressen en andere bijeenkomsten waren niet langer toegestaan. Ingrid: “De trainingen in het voorjaar (vanaf maart) moesten we cancelen. Vanaf augustus hebben wij de trainingen voor het najaar weer opgepakt. Wij willen onze medewerkers graag blijven trainen, ook omdat het klantcontact en het perspectief van de klanten veranderd is door COVID-19. Hier willen wij met onze medewerkers graag op inspelen.”

Boekingen tijdens  COVID-19

“In maart dit jaar moesten we dealen met de maatregelen rondom COVID-19. Trainingen, congressen en andere bijeenkomsten waren niet langer toegestaan. Ingrid: “De trainingen in het voorjaar (vanaf maart) moesten we cancelen. Vanaf augustus hebben wij de trainingen voor het najaar weer opgepakt. Wij willen onze medewerkers graag blijven trainen, ook omdat het klantcontact en het perspectief van de klanten veranderd is door COVID-19. Hier willen wij met onze medewerkers graag op inspelen.”

“Toen de eerste trainingen weer gepland stonden in augustus waren een aantal van onze medewerkers wat huiverig om weer te gaan trainen. Vanuit Lumen Hotel & Events kwam een duidelijke mail,  waarin werd beschreven hoe Lumen omgaat met het coronavirus en de bijbehorende maatregelen. Dit gaf onze medewerkers rust en duidelijkheid. Ook voor de komende periode houden we contact met elkaar om zo op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen.

Op de hoogte blijven?

Ik wil me graag inschrijven voor