Chris Lindeboom
Chris LindeboomDirecteur
Als oud Zwollenaar ben ik als een vis in het water bij Lumen Hotel & Events. Het stadion is het levendige middelpunt van een groeiende regio en het is fantastisch om daar een centrale rol in te spelen. Hoffelijkheid boven efficiency is één van mijn motto´s – gasten staan voor mij dus helemaal centraal.

“Hoffelijkheid gaat altijd boven efficiency.”

Patrick Bruins
Patrick BruinsFinancieel Directeur
Na 7 jaar Zwolle zit ik helemaal in deze aansprekende stad, met Lumen als een spin in het web. Zwolle heeft een aansprekend netwerk en het is hier prettig zaken doen. Ik kan mijn ruim 30 jaar horeca ervaring hier goed kwijt.

“Het moet gewoon kloppen, en dat doet het hier.”

Ron Akkermans
Ron AkkermansOperationeel Manager
Sinds mijn horeca opleiding in Zwolle heb ik de stad nooit helemaal losgelaten. Ik heb veel ervaring opgedaan in diverse bedrijven in en om Zwolle. Hotel Lumen is een bijzondere plek om te mogen werken, al voelt het nooit echt als werk. Veelzijdig met continue leuke nieuwe uitdagingen. Ik zeg altijd dat we zo flexibel zijn als ‘Barbapapa’. Dat zijn we ook echt. De mogelijkheden zijn hier ongekend.

“The future always begins now.”

Myriam Huis in ‘t Veld
Myriam Huis in ‘t VeldHotel Manager
Begonnen in de horeca op een drukbezochte camping aan het Veluwemeer om vervolgens de horeca niet meer los te laten. Startend met de middelbare hotelschool opvolgend naar de Hoge Hotelschool, met in het achterhoofd de ambitie ooit Hotelmanager te worden. Vier jaar geleden is deze droom uitgekomen binnen dit mooie, opgroeiende bedrijf. Hostmanship is één van mijn belangrijkste kernwaarden, met als doel onze gasten het gevoel te geven dat ze meer dan welkom zijn en alom gewaardeerd worden.

“Be the reason someone smiles today.”

Fieke Hulshof
Fieke HulshofController
Afgestudeerd aan de Hotelschool Den Haag en met jarenlange ervaring als zelfstandig ondernemer in de Twentse hotellerie, zit gastvrijheid mij in de genen. Ik voel mij thuis in de dynamische omgeving van Lumen, waar sport, evenementen en hotel samenkomen. Hier leveren wij maatwerk en daar kan ik mijn creativiteit en behoefte aan uitdaging heerlijk op loslaten.

“Ik heb op u gerekend!”

Sylvia Oosterloo
Sylvia OosterlooBanquet Sales Manager
Na een jaar stage in de event branche, ben ik bij Lumen Hotel & Events binnengekomen. Daar heb ik pas echt kennis gemaakt met de hotel & horeca wereld en werk inmiddels al 4 jaar op dezelfde plek, ik voel me helemaal thuis! Van begin tot eind met onze gasten een kleine meeting of grootschalig evenement opzetten is het leukste wat er is! Iedere bijeenkomst is anders en elke gast heeft andere wensen maar ik heb altijd hetzelfde doel; adviseren, meedenken en verrassen!

“Service is geven, gastvrijheid is beleven.”

Jaap Zijffers
Jaap ZijffersSales Manager
In de spoelkeuken begonnen, bij verschillende horecabedrijven in Zwolle en de Hotelschool in Leeuwarden en daarna bij horeca gerelateerde organisaties veel ervaring opgedaan en besmet geraakt met het horeca virus. Lumen Hotel & Events is een geweldige plek om mijn ervaring te gebruiken en mezelf in te zetten om ons bedrijf nóg beter te maken en bedrijven kennis te laten maken met ons Lumen gevoel!

“Gastvrij zijn, onbetaalbaar maar kost niks.”

Bastiaan Pruijssen
Bastiaan PruijssenChef Kok
1994 startte ik met koken en heb sindsdien bij diverse culinaire en sterrenrestaurants ervaring opgedaan. Sinds 2015 één van de drijvende krachten achter het Bluefinger restaurant en (lumen events). Heb liefde voor hedendaags ambachtelijk koken met pure, eerlijke en verse ingrediënten.
Bij ons komen dineren moet een avond culinair genieten zijn.

“De smaken moet kloppen.”

Rik Voortman
Rik VoortmanRestaurant Manager Bluefinger Restaurant & Lounge
Elke dag onze gasten verwennen en het daadwerkelijk zien dat zij genieten, geeft mij een fantastisch gevoel. Gewapend met veel kennis over gerechten en wijnen hoop ik elke gast een geweldige ervaring te bieden. Een diner bij Restaurant Bluefinger moet een feest zijn!!

“Passie voor gastvrijheid – daar gaat het om.”

Jordi Knopert
Jordi KnopertEvent Manager
Met 5 jaar ervaring binnen deze mooie organisatie en het sportieve hart van de regio Zwolle geniet ik elke dag weer om onze gasten het ‘wow’ gevoel te laten beleven. Wij laten niks aan het toeval over en denken echt met de gast mee. Gasten staan op nummer 1 en de beleving is hierin het belangrijkste.

“Een probleem zie ik liever als een uitdaging!”

Astrid Schuurman
Astrid SchuurmanFront Office Manager
Wauw, een nieuw hotel in Zwolle, daar moest ik bij zijn in april 2011! Na mijn afgeronde HBO studie Hotel- en Eventmanagement en ervaring in de hotellerie was ik klaar voor een interessante uitdaging.
Samen met mijn team zorgen we ervoor dat de eerste indruk van de gast perfect is, wij willen graag de verwachting overtreffen van de gast en wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes is geregeld. Ons doel is om iedere gast met een lach op zijn/haar gezicht te zien!

“Hospitality is making your guests feel at home, even if you wish they were.”

Albert Smit
Albert SmitSous-chef
In 1990 ben ik begonnen in de keuken. Tijdens en na mijn opleiding kennis en ervaring opgedaan bij diverse horecabedrijven in en buiten Zwolle. Sinds 2017 bij Lumen en het Bluefinger Restaurant en hier heb ik het prima naar m’n zin. Als kok werk ik graag met wat het seizoen te bieden heeft en laat hier graag mijn creativiteit hier op los.

“De seizoenen moeten terug te zien zijn op het bord. “

Paula Wiersma
Paula WiersmaBanquet Sales
Ik ben een echte Zwolse met jarenlange ervaring bij verschillende horecabedrijven uit Zwolle. Hier pluk ik nog elke dag de vruchten van. Gastvrijheid is mijn belangrijkste motto. Het liefst geef ik iedereen een rondleiding door ons prachtige bedrijf. Zien doet verkopen, dat geldt zeker voor Lumen Hotel & Events! Met oog voor detail zorg ik ervoor dat iedere vergadering, congres of feest een succes wordt, waar iedereen nog lang over napraat.

“Gastvrijheid is: aanvoelen, inleven en begrijpen!”

Janneke van den Berg
Janneke van den Berg Banquet Sales
Mijn eerste ervaringen heb ik opgedaan als stagiaire in een hotel in Spanje . Daarna heb ik een aantal jaren als intermediair gewerkt en heb ik veel ervaring gekregen met het bemiddelen van klanten naar de juiste locatie. Ongeveer 5 jaar geleden ben ik vanuit de Achterhoek voor de liefde verhuisd naar het mooie Zwolle en na een tijd op de Veluwe te hebben gewerkt vond ik het tijd worden om in mijn eigen stad te gaan werken. Wat ik zelf belangrijk vind is om de gast een unieke beleving te geven op onze locatie zodat ze met nog lang met plezier terug kijken op hun meeting.
“Memories are the best souvenirs.”
Patrick van der Spek
Patrick van der SpekSous-chef
Werkzaam zijn in de keuken betekent voor mij in eerste plaats passie hebben voor koken en smaak.
Het delen van kennis en ervaring, bereidt zijn hard te werken en te investeren in jezelf.
Creëren van nieuwe gerechten, waarbij smaak altijd voorop staat.

“Het geheim van voorop komen is dat je moet beginnen. “

Gerika Lubbinge
Gerika LubbingeSales Coördinator
Na een leerzame stage in 2014/2015 vanuit de opleiding International Tourism Management ben ik sinds mei 2016 weer werkzaam op mijn oude leerschool. Sindsdien mag ik elke dag weer nieuwe ervaringen meemaken en dit beleef ik dan ook met veel enthousiasme en gedrevenheid.
Lumen Hotel en Events beschikt over alle facetten om ieder verblijf of event tot een succes te maken. Ik kijk er dan ook naar uit om iedereen kennis te laten maken met ons prachtige bedrijf.

“Echte aandacht is gehoord, gezien en gewaardeerd worden.”

Joyce Kroon
Joyce KroonBanquet Sales en Operationeel
Mijn eerste horeca baantjes begonnen in Giethoorn, waarna ik gestart ben met de middelbare hotelschool in Zwolle en vervolgens de Hogere Hotelschool in Leeuwarden.
Mijn eindstage heb ik in Amsterdam gedaan, waarna ik daar 4,5 jaar ben blijven werken.
De diversiteit binnen een groot bedrijf, daar zag ik mogelijkheden in, en aangezien ik binnen alle facetten nog bij wil leren, ben ik gestart bij Lumen Hotel & Events aan een combinatie functie. Waarbij ik 3 dagen op de sales afdeling en 2 dagen operationeel werkzaam ben.

“Don’t forget to smile”

Lisette van den Berg
Lisette van den BergAssistent Front Office Manager
Sinds mijn opleiding International Tourism Management heb ik veel ervaring opgedaan bij verschillende hotels op verschillende plekken. Bij Lumen Hotel & Events voel ik mij op mijn plek en voelt iedere dag weer als een nieuwe uitdaging. Lumen is een compleet bedrijf, waar alles mogelijk is.. of je nou komt overnachten, dineren of vergaderen. Bij de Front Office proberen we elke verwachting te overtreffen en lopen we graag een stapje harder voor onze gasten. Dat is wat mijn werk zo leuk maakt en waar ik veel voldoening uit haal.

“Guests may forget what you said but they will never forget how you made them feel”.