Loading...
Nieuws2019-04-04T07:41:57+00:00

Maak kennis met.. Hoofd Administratie en Personeelszaken

Mijn naam is Fieke Hulshof en ben sinds april 2016 werkzaam bij Lumen Hotel & Events. Ik ben ooit begonnen op de Hotelschool in Den Haag en tot 2016 ben ik gedurende 15 jaar eigen ondernemer in de Twentse hotellerie geweest. Samen met mijn man heb ik een hotel in Delden en in De Lutte gerund. En tot op de dag van vandaag ben ik dus nog werkzaam in de hotelwereld. Momenteel ben ik werkzaam als Hoofd van de Administratie en Personeel, samen met mijn collega’s Ellis Ann en Nicole zijn wij verantwoordelijk voor de administratie van Lumen Hotel & Events. Wij boeken de inkoopfacturen in, controleren deze en zorgen ervoor dat deze op tijd worden betaald. Daarnaast stellen wij in overleg met de afdeling Sales en het team van Banqueting de verkoopfacturen op van de events die hebben plaatsgevonden. Omdat er zo veel verschillende soorten evenementen plaatsvinden, is [...]

mei 1st, 2019|0 Comments

Lumen Blog #11

Lumen Blog #11 - Gastblog, partner aan het woord - Alice Zuidema van Hendriks Hotel Diensten In deze tweede gastblog geven wij wederom het woord aan een van onze partners. Deze editie vertelt Alice Zuidema, Regiomanager bij Hendriks Hotel Diensten over het bedrijf en de samenwerking met Lumen Hotel & Events. Een van onze opdrachtgevers is Lumen Hotel & Events, al sinds de opening van het Hotel zijn wij hier werkzaam en verzorgen wij de schoonmaak van de hotelkamers. De samenwerking met Lumen ervaren wij als zeer prettig, er zijn korte en duidelijke communicatielijnen met diverse afdelingen binnen de organisatie. Hendriks Hotel Diensten richt zich in hoofdzaak op het leveren van kwalitatief hoogwaardige schoonmaakdiensten voor hotels en hotelketens met minimaal 30/40 kamers, van het drie-sterren niveau. In dit marktsegment bestaaat een sterk kwaliteitsbewustzijn waar het gaat om schoonmaakdiensten.  Tenslotte is een schone kamer het visitekaartje van het hotel. Daar [...]

mei 1st, 2019|0 Comments

Maak kennis met.. Operationeel Manager

Hi! Ron Akkermans hier, Operationeel Manager van Lumen Hotel & Events. Ik ben verantwoordelijk voor de events, de wedstrijden en alles wat met de keuken te maken heeft. Wat ik op een dag doe? Veel haha! Laat ik eens een gemiddelde werkdag doorlopen met je: Het is nog rustig en donker als ik om 07:00 uur het pand binnenloop. Tijd voor wat leven in de brouwerij. Ik doe de deuren open, de lampen aan en controleer de ruimtes die vandaag in gebruik zijn. Rond half 8 komen mijn collega’s binnen en met een kop koffie in de hand neem ik de dag met ze door; we hebben een event met 200 gasten op de planning staan. Ik verdeel de taken en we beginnen met de voorbereidingen. Tijdens grote events ben ik vaak het aanspreekpunt en om 8 uur maak ik even kennis met de contactpersoon van het evenement en [...]

april 4th, 2019|1 Comment

Lumen Blog #10

Lumen Blog #10 - Partner aan het woord - Carlo Spijkerman (Spijkerman Evenementen Verhuur BV) In deze eerste gastblog geven wij het woord aan een van onze partners. Deze eerste editie vertelt Carlo Spijkerman van Spijkerman Evenementen Verhuur BV over zijn bedrijf en de samenwerking met Lumen Hotel & Events. Spijkerman evenementenverhuur is specialist in de verhuur van tenten, feestelijke inrichting  & aankleding en facilitaire voorzieningen met een tijdelijk karakter.  Vanuit de vestigingen Meppel en Groningen zijn ze de sparringpartner bij de organisatie van bedrijfsfeesten, particuliere feesten, beurspresentaties en events. Tevens ondersteunt Spijkerman gerenommeerde cateraars in de wijde regio bij de aanvulling van hun materialen voor grote en kleine feesten en partijen. Van sjiek congres tot hip festival, van bruiloft tot bedrijfsdiner, Spijkerman heeft de juiste artikelen in huis. Het bedrijf wat sinds al 1982 bestaat is begonnen in Meppel met de verhuur van marktkramen  en het bedrijf blijft zich  doorontwikkelen. Spijkerman is [...]

april 4th, 2019|0 Comments

Maak kennis met.. Hotel Manager

Maak kennis met onze "Hotel Manager" Ik ben Myriam, 32 jaar en woon in Elburg. Vanaf het moment dat ik mocht werken ben ik begonnen in de horeca op een camping aan het Veluwemeer, hard werken maar wat was het een feest. Na mijn studie aan de Hoge Hotelschool in Leeuwarden heb ik bij verschillende bedrijven in diverse afdelingen ervaring opgedaan. Vanaf de opening van Lumen in 2011 ben ik werkzaam bij Lumen. Super gaaf dit een keer mee te mogen maken, keihard werken met elkaar om te zorgen dat alles spik en span was voor de opening en ontzettend goed om elkaar te leren kennen. Destijds ben ik begonnen als Rooms Divisions Manager, maar mijn droom destijds was ooit hotelmanager te worden. Deze kans kwam al eerder dan verwacht, sinds 2013 heb ik de leiding over dit prachtige hotel. Zoals in de meeste hotels het geval is, is [...]

maart 7th, 2019|1 Comment

Lumen Blog #9

Lumen Blog #9 - Lumen's Lente Maak kennis met onze favoriete lente-activiteiten in en rondom Zwolle. Onze medewerkers vertellen graag hun favoriete locatie voor een hapje en een drankje of een evenement wat je niet mag missen.  Interesse in meer informatie? Laat het ons weten en we helpen graag verder. Bos en Weidetocht, heerlijk wandelen in het vechtdal - 6 en 7 april  Locatie: Dalfsen De dagen worden weer langer, het zonnetje warmt de wereld zachtjes op en de natuur komt langzaam tot leven. Wat is er nu een mooiere manier om dat lentegevoel te beleven dan door een heerlijke wandeling langs de weilanden, bossen en het Vechtdal? Ik zou het niet weten. Zaterdag 6 en/of zondag 7 april is dan ook het perfecte moment om een wandeltocht te maken. De Zwolse Wandel Verenigingen organiseert bepijlde wandelroutes in de afstanden 5, 10, 15, 20, 30 en 40 kilmeter vanaf [...]

maart 7th, 2019|0 Comments

Wilt u kennis maken met Lumen Hotel & Events?

Bij Lumen ontvangen we gasten voor een zakelijke overnachting, een relaxed weekendje weg, een bedrijfstraining, een meerdaags congres, een dag vergadering, een huwelijksfeest, een snelle lunch, een culinair avondje uit, een kop koffie in de lounge, voor een flexibele werkplek of tijdens een thuiswedstrijd van PEC Zwolle in de Business ruimtes of bij een verkooppunt in het MAC3PARK Stadion.

Bent u benieuwd naar wat er mogelijk zou zijn voor uw zakelijke bijeenkomst, het jaarlijkse personeelsfeest, MT vergadering of bijvoorbeeld een zakelijke lunchafspraak? Graag ontvangen wij u om kennis te maken met onze locatie of komen wij bij u langs om de mogelijkheden door te nemen.

Contact

2 april 2018

‘Elke dag doen we ons best om onze gasten zich volledig te gast te laten voelen’ aldus Jaap Zijffers, salesmanager van Lumen Hotel & Events. ‘We hebben afgelopen juli onszelf de doelstelling gegeven om op weg te zijn naar de meest gastvrije plek, dit zal bij alles wat we doen ons uitgangspunt zijn. Hopelijk mogen we u binnenkort als gast verwelkomen bij Lumen en Bluefinger Restaurant!’

Jaap Zijffers, Sales Manager - Lumen Hotel & Events