FAQ items aan het laden...
FAQ2020-05-26T13:22:44+00:00

Vragen over ons hotel, restaurants of event center? In deze FAQ vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Hoe kan ik reserveren bij het Bluefinger Restaurant Zwolle?2020-04-17T07:13:35+00:00

U kunt online een tafel reserveren via onze website. Uiteraard kunt u ook altijd bellen of een e-mail sturen. Kijk op de pagina Reserveren voor meer informatie.

Tot hoe laat is de keuken open?2020-04-17T07:14:29+00:00

Onze keuken is 7 dagen per week geopend van 06.30 uur tot 22.00 uur. Het Bluefinger Restaurant is open voor ontbijt, lunch en diner.

Is het parkeren gratis als we komen lunchen of dineren?2020-04-17T07:15:10+00:00

Voor onze gasten die komen lunchen, dineren of een afspraak hebben in ons Bluefinger Restaurant of de Bluefinger Lounge verzorgen wij gratis een uitrijkaart.

Ik heb allergieën, houdt de kok hier rekening mee?2020-04-17T07:15:31+00:00

Geen probleem! Onze koks houden rekening met dieetwensen.

Is het Bluefinger Restaurant leuk voor kinderen?2020-04-17T07:15:56+00:00

Bij Bluefinger Restaurant genieten de kinderen van diverse gerechten. Zijn de kinderen klaar met eten? Dan kunnen zij zich vermaken in de onze eRoom.

Is het verplicht om te reserveren?2020-04-17T07:16:18+00:00

Reserveren is niet verplicht. Maar om er zeker van te zijn dat er plek is, kun je beter reserveren. Dat kan via het reserveringssysteem op deze website of bel even naar 088-1471461 tijdens de openingsuren.

Welk bieren hebben jullie op tap?2020-04-17T07:16:42+00:00

Wij hebben verschillende bieren op de tap, zoals Heineken Pilsener, Brand Weizen – Affligem blond. Daarnaast hebben wij wisselende seizoensbieren, zoals een heerlijke lente- of winterbock.

Kan ik op rekening dineren?2020-04-17T07:17:04+00:00

Bedrijven en instellingen die ingeschreven staan bij de KvK kunnen bij Bluefinger Restaurant op rekening dineren. Gelieve dit op voorhand door te geven, wij vragen om een geldig legitimatiebewijs + bijbehorend visitekaartje.

Mag mijn hond mee in het restaurant?2020-04-17T07:17:36+00:00

Honden en andere huisdieren zijn niet toegestaan in ons restaurant, met uitzondering van blindengeleidehonden. Wil je toch graag je hond meenemen en heerlijk eten? Dan kun je plaatsnemen in de Bluefinger Lounge in Lumen Hotel & Events. Uiteraard zijn honden op ons terras van harte welkom, als ze maar aan de lijn blijven en geen overlast veroorzaken voor andere gasten.

Ik wil graag met een groep komen eten, kan dat?2020-04-17T07:17:58+00:00

Natuurlijk kan dat! Komt u met 10 of meer personen, dan is het wenselijk om van tevoren contact met ons op te nemen. Stuur een e-mail naar sales@lumenzwolle.nl of bel naar 088-1471460.

Staan er ook vegetarische of veganistische gerechten op jullie menu?2020-04-17T07:18:24+00:00

Op onze kaart staan diverse vegetarische gerechten. Veganistische gerechten zijn beschikbaar op bestelling.

Hoe kan ik een klacht of opmerking kenbaar maken?2020-04-17T07:18:46+00:00

Wij doen altijd ons best, maar er kan natuurlijk wat mis gaan. We horen graag uw feedback, zo kunnen we blijven verbeteren! Vraag gewoon naar de (assistent) restaurantmanager op het moment zelf. Op een later moment kunt u ons op de hoogte brengen via e-mail.

Hoe kan ik boeken bij Lumen Hotel & Events?2020-04-17T07:19:31+00:00

U kunt altijd telefonisch (088 147 1471) of per e-mail (info@lumenzwolle.nl) reserveren. Wanneer u vragen heeft of een wijziging wilt doorgeven, dan heeft u altijd persoonlijk contact met ons en kunnen we snel e.e.a voor u aanpassen.

Ik wil graag bij jullie verblijven met een groep, hoe kan ik reserveren?2020-04-17T07:19:52+00:00

Wanneer u een reservering wilt maken voor een groep (wij hanteren minimaal 5 kamers voor groepsreserveringen) neem dan contact op met groepen@lumenzwolle.nl.

Moet ik betalen voor kinderen?2020-04-17T07:20:19+00:00

Voor kinderen kunnen we een extra bed regelen. Dit kost 22,50 per nacht, een babybedje kost 10,00 per nacht. Verder rekenen we de stadsbelasting van 1,00 per nacht. Indien het ontbijt er ook bij geboekt is, is dit voor kinderen tot 12 jaar 9,75.

Wat voor kamers hebben jullie en welke faciliteiten zijn er op de kamer?2020-04-17T07:20:49+00:00

Op de pagina Kamers & Suites vindt u een overzicht van de kamers. Alle hotelkamers beschikken over koffie- en theefaciliteiten. Hier kunt u gratis gebruik van maken.

Hebben jullie invalidekamers?2020-04-17T07:21:12+00:00

Wij beschikken over een invalidekamer. Deze kamer is gevestigd op de eerste verdieping en is bereikbaar met de lift.

Wat zijn de opties voor een extra bed?2020-04-17T07:21:35+00:00

Wanneer u graag een extra bed op de kamer wenst, dan is het handig als u dat meteen tijdens de reservering aan ons doorgeeft. We hebben maar een aantal extra bedden beschikbaar. De kosten hiervoor zijn 22,50 per nacht. Ook hebben we kamers met een tussendeur.

Welke betaalmiddelen accepteert het hotel?2020-04-17T07:21:56+00:00

Wij accepteren de volgende betaalmiddelen: American Express, Maestro, Mastercard Union Pay, Visacard, V-pay, iDeal. Wij accepteren contant geld in euro’s (briefjes tot een waarde van 200,00) en britse ponden.

Mag ik mijn huisdier meenemen?2020-04-17T07:22:23+00:00

Huisdieren zijn welkom bij Hotel Lumen Zwolle. De kosten voor het meebrengen van een huisdier zijn 7,50 per huisdier per nacht. Huisdieren mogen op de kamer, maar ze mogen niet in het restaurant in verband met de hygiënevoorschriften. Mocht u toch iets willen eten of drinken met uw huisdier erbij, dan kan dit in onze Bluefinger Lounge.

Kan ik fietsen huren bij het hotel?2020-04-17T07:28:02+00:00

Overnacht je bij Lumen en wil je de mooie Hanzestad Zwolle op de fiets ontdekken? Dat kan! De huurprijs voor een hele dag is 10,00 en voor een dagdeel (ochtend, middag of avond) is dit 7,50. Naast onze reguliere stadsfietsen hebben we ook twee E-bikes ter beschikking (19,50 per dag).

Is er een restaurant in het hotel?2020-04-17T07:28:24+00:00

Ons Bluefinger Restaurant is gelegen in Lumen Hotel & Events. In dit restaurant serveren wij een uitgebreid ontbijt, lunch en een à la carte diner. Bekijk de menukaart of krijg een impressie van de gerechten op Instagram.

Hoe kom ik van Lumen Hotel naar het centrum van Zwolle?2020-04-17T07:28:52+00:00

Te voet bent u ongeveer een half uurtje onderweg.  Met de fiets is het 10 minuutjes fietsen. U kunt fietsen huren bij het hotel. Bij onze receptie zijn routekaartjes beschikbaar.

Waar kan ik parkeren?2020-04-17T07:29:34+00:00

U kunt naast het hotel parkeren. Onze parkeerplaats is 24/7 uur geopend. Het eerste uur kunt u gratis parkeren. Op dit parkeerterrein geldt een nachttarief. Wanneer u in ons hotel overnacht, zijn de parkeerkosten door de week 7,50 en in het weekend 5,00 per nacht.  Deze kosten boeken we op de kamer. U krijgt bij het inchecken van ons gedurende het verblijf een parkeerkaartje waarmee u kunt in- en uitrijden.

Tot hoe laat kun je ontbijten?2020-04-17T07:29:58+00:00

Het ontbijt wordt geserveerd in ons Bluefinger Restaurant. Maandag tot en met vrijdag kunt u van 06:30 tot 10:00 ontbijten. Zaterdag en zondag is het ontbijt van 07:30 tot 11:00 geopend. Het is ook mogelijk om ontbijt roomservice te krijgen.

Hoe laat kan ik inchecken?2020-04-17T07:30:20+00:00

Over het algemeen kunt u inchecken vanaf 14:00. Mocht u eerder aanwezig zijn, dan is het op basis van beschikbare/schoongemaakte kamers. Is uw kamer nog niet klaar? Dan kunt u altijd uw bagage bij ons achterlaten. De receptie is 24 uur per dag geopend, u kunt dus ook gerust ’s avonds of ’s nachts inchecken indien uw boeking is gegarandeerd.

Wat kost een taxi naar het centrum van Zwolle?2020-04-17T07:30:47+00:00

We hebben een prijsafspraak met AA-Taxi. De kosten van een taxi naar het centrum bedragen 12,00. Deze prijs is gebaseerd op een auto voor maximaal 4 personen.

Wat is jullie capaciteit?2020-04-17T07:31:08+00:00

Wij beschikken over verschillende ruimtes, geschikt van 2 tot 2000 personen. Kunnen we je alvast een eerste impressie geven? Bekijk dan eens onze VR video. Met deze video kun je onze locatie van boven tot onder en van links naar rechts bekijken.

Ik wil graag een evenement organiseren. Nu zag ik dat jullie in het stadion van PEC Zwolle zitten, kunnen wij dan ook gebruikmaken van het veld?2020-04-17T07:31:32+00:00

Dat kan, denk aan een letterlijke ‘aftrap’ van uw congres. Maar zoals u vast begrijpt, gaat dit in overleg met PEC Zwolle. Mits het gewenste moment ook in de planningen van PEC Zwolle past,  behoort dit zeker tot de mogelijkheden.

Ik zie dat jullie in het stadion zitten, maar wij hebben niets met voetbal. Is jullie locatie dan wel geschikt?2020-04-17T07:31:53+00:00

Dat geeft niets! In het Event Center merkt u niet dat u zo dichtbij het stadion zit, daar zijn geen voetbaluitingen aanwezig. Mochten uw gasten toch een kijkje willen nemen, dan staat u via 1 deur meteen achter de tribune.

Kan ik bij jullie ook terecht voor een privé-feest? (verjaardag, bruiloft)2020-04-17T07:32:15+00:00

Uiteraard! Daarvoor maken wij graag een offerte op maat,  zodat wij helemaal op uw wensen kunnen aansluiten.

Kan ik bij jullie ook alleen een zaal huren zonder catering?2020-04-17T07:32:38+00:00

Nee dat is niet mogelijk. Wanneer u een ruimte bij ons huurt, gaan wij er vanuit dat u ook de catering en techniek bij ons afneemt. Wel is het eventueel mogelijk om dit uit te kopen wanneer u een andere cateraar of techniekleverancier mee wilt nemen.

Kan ik ook in het weekend bij jullie terecht met een bijeenkomst?2020-04-17T07:33:04+00:00

Uiteraard! 7 dagen per week is het mogelijk om een bijeenkomst bij ons te organiseren.

Tot hoe laat zijn jullie geopend, tot hoe laat kan ik mijn evenement laten plaatsvinden?2020-04-17T07:33:29+00:00

In ons event center hebben wij een nachtvergunning, dus kunt u de gehele nacht doorgaan. Aan de PEC Zwolle-zijde hebben wij die niet, maar is er geen vaste eindtijd. in overleg is veel mogelijk.

Hebben jullie ook vergaderarrangementen?2020-04-17T07:33:51+00:00

Ja hoor! Deze vindt u hier op onze site. Wij werken met hoog- en laagseizoen tarieven bij onze arrangementen. Daarnaast hebben we een paar thema-arrangementen beschikbaar.

Wie is mijn contactpersoon tijdens mijn meeting / evenement bij Lumen Events?2020-04-17T07:34:15+00:00

Wij werken met een vast team van floormanagers. Zij zijn uw aanspreekpunt. Van uw contactpersoon vanuit sales ontvangt u de naam en mogelijk het telefoonnummer van uw floormanager.

Via welke ingang kom ik bij de juiste zaal?2020-04-17T07:34:44+00:00

Onze locatie heeft 3 verschillende ingangen (1 = hoofdingang PEC Zwolle, 2 = Hoofdingang Lumen Hotel, 3 = Ingang 18, Event Center). Afhankelijk van de zaal die wij voor uw hebben gereserveerd, hoort daar een ingang bij. Vraag gerust aan uw contactpersoon wat de beste ingang is.

Is er een plattegrond van de locatie beschikbaar?2020-04-17T07:35:12+00:00

Jazeker, deze vindt u hier.

Zijn jullie goed per OV bereikbaar?2020-04-17T07:35:39+00:00

Ja. Aan beide kanten van onze locatie is een bushalte waar diverse stadsbussen langs komen. Op onze contactpagina vindt u meer informatie over de bereikbaarheid.

Zijn jullie goed bereikbaar per auto?2020-04-17T07:36:03+00:00

Ja. Onze locatie ligt op 1 minuut rijden van de A28,  waardoor uw gasten snel en makkelijk aan kunnen rijden (1 uur van Schiphol). Op onze contactpagina vindt u meer informatie over de bereikbaarheid.

Hebben jullie ook een band of DJ die ingezet kan worden voor ons evenement?2020-04-17T07:36:28+00:00

Uiteraard! Wij werken samen met verschillende entertainmentbedrijven. Er zijn volop mogelijkheden. Vraag ons er gerust naar.

Onze bijeenkomst begint heel vroeg, kan ik voor een voorovernachting bij jullie terecht?2020-04-17T07:36:54+00:00

Uiteraard is dat mogelijk. Het voordeel van Lumen Hotel & Events is dat u alles onder 1 dak ter beschikking hebt. Een hotel, een event center en een restaurant! Vraag ons gerust naar de mogelijkheden.

Mijn vraag staat er niet bij

Stuur een e-mail of bel naar 088-1471471.
MAIL ONS